![]()
Snöröjningshjälpmedel i Nordlunda.
![]()
De flesta sidospår längs banan var rivna.
![]()
Bilarna kommer snabbt på en 110-väg.
![]()
Signalen i Abborrträsk lyser fortfarande, 16 år efter nedläggningen.
![]()
Ren nummer två lät oss komma närmare.
![]()
Även Glommersträsk visar "kör 40".
![]()
I Missenträsk blockeras spåret av detta fantasifulla bygge.
![]()
Kraftiga buskar växer in över spåret.
![]()
Den täta vegetationen tvingar dressinen av spåret.
![]()
Vi får gå med dressinerna förbi de värsta ställena.
![]()
Ytterligare ett rivet sidospår.
![]()
Ännu ett fordon uppställt på linjen.
![]()
Detta schabrak var dock olåst, och gick att släpa åt sidan.
![]()
Här fattas en stump av rälsen.
![]()
Två kilometer kvar. En märklig känsla att cykla dressin på en sträcka med ATC.
![]()
Dressinsträckan går in parallellt med stambanan.
![]()
Jörn station inom synhåll.
Resa på Inlandsbanan
Del 1 - Del 2 - Del 3 - Del 4 - Del 5